torsdag 12. september 2013

Hvis jeg kjenner tiltakslysten sige inn over meg, fjesboker jeg og venter til anfallet er over!

Hjeeelp! Plutselig har jeg sittet her i nesten hele dag! ..bortsett fra den timen jeg sov på sofaen mellom Inky og Tiny.. og da jeg hentet sønnen på skolen og gikk en liten tur med dyra.. Men resten av dagen har jeg bare sittet her og surfet på nettet og skrevet i fjesboka. Jeg kjenner meg som verdens mest tiltaksløse menneske. Har forsøkt å kommandere kroppen min til å røre på seg den siste timen, men det er komplett umulig!

Har dere sånne dager da det er fullstendig nytteløst å få gjort noe fornuftig..?







































Det er ikke bare jeg som ikke har problemer med å gi etter for tiltakslysten her i huset.. Vi er ekte myndefolk av og til!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar