søndag 29. januar 2012

Noen bilder av hagen vår

Disse bloggegreiene er jo ganske moro! Nå har jeg prøvd meg på litt bilder fra hagen, men så er det slutt. Etter dette er det bare brennaktuelle temaer, skarp hverdags-iakttagelse, sviende selvironi og intellektuelle betraktninger i alle innlegg, skrevet med vidd og varme.. or not.. Dersom noen av dere derimot har lyst å lese noen fantastiske betraktninger over hagestell, så kan jeg på det varmeste anbefale en nydelig bok av Karel Čapek som heter "Et år i min hage". En av mine favoritter - jeg gapskratter, humrer, nikker anerkjennende og kjenner meg igjen i hageamatøren, slik han beskrives i denne boken.

Min lille rondell er ganske overgrodd..
Roser og steinbedplanter i skjønn forening.
Tidlig på året ser det nesten litt ryddig ut!

Vakre rugosaroser, Max Graf og Moje Hammarberg.
Steinbedet med terrassen i bakgrunnen.
Gammeldagse buskroser er de eneste som overlever meg!

2 kommentarer:

  1. Pliiiz: større bilder! Plantenavn! Jeg vil haaaaa!

    SvarSlett
  2. He, he.. Så klart, men det blir en lang liste, tror jeg;-) Ellers kan du jo bare komme opp til sommeren og peke! Så skal jeg ha spaden klar;-)

    SvarSlett