fredag 8. september 2017

Jeg børster støv av bloggen min!

Noen aktiv blogger er jeg ikke. Samtidig synes jeg det er koselig å kikke innom av og til for å se på tidligere innlegg - det blir jo litt som en digital minnebok..

Nå er det altfor lenge siden jeg skrev noen linjer om hund eller hage og mye har skjedd siden sist. Livet tar ofte uventede vendinger. Planlegging er greit nok men det er ikke alltid at ting går som en hadde tenkt. For eksempel hadde vi planer om en liten valp denne høsten. Slik ble det ikke av mange grunner. I stedet har en fantastisk irsk greyhound flyttet inn og blitt en del av vår lille familie, noe vi er utrolig glade for. Han er en ex-courser og hans racing-navn var Parlour Game. Vi har kalt ham Whiskey.

Jeg skal skrive et helt eget innlegg om den lille tigergutten vår, så følg med!

Heike passerte 5 år denne sommeren. Han er god og snill, lykkelig og leken. Vi kaller ham "bestefar", men det er mest fordi han er blitt hvit i skjegget - også er han jo eldstemann i flokken vår.

Spliff fyller 4 år i oktober. Han nærmer seg nå den alderen der hjortehunden forvandles fra "galskap på fire lange bein" til "the most perfect creature of heaven". Russisk ulvehund utgjør den andre halvdelen av myndemixen, så litt fant og oppfinnsomhet bor enda i min hjertehund Spliff. Det er ingen tvil om at han har overtatt Tiny's plass ved min side, noe som føles godt.



Kameraet har ligget på hylla mesteparten av sommeren. Nå er det tid for å børste støv av det og ta det i bruk igjen. Jeg har savnet å fotografere. Dette bildet av Spliff tok jeg litt tidligere i sommer. Det er fra en av våre Indre-Agder-søndagskjøretur med bil.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar